logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۰۵۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه موقت ایجرود:

جنایات وحشتناک اسرائیل این رژیم را نابود می‌کند

جنایات-وحشتناک-اسرائیل-این-رژیم-را-نابود-می‌کند-
امام جمعه موقت ایجرود گفت: جنایات وحشتناک اسرائیل، منجر به نابودی این رژیم منحوس و پلید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ نجم‌الدین فتحی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود؛ در رابطه با انواع سیره زندگانی پیامبر اسلام گفت: سیره تبلیغی، سیاسی، نظام اداری، نظامی و اخلاقی، از ابعاد سیره نبوی هستند.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه خطبه‌ها ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) گفت: گرامی باد هفته وحدت که در آن میثاق‌ها تحکیم و پیمان‌ها استوار می‌گردد، خون‌ها در هم می‌جوشد، دست‌ها و بازوها در کنار هم قرار گرفته و چهره‌ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می‌زنند، قشرها همه باهم‌اند و امت، یکپارچه و منسجم است.

امام جمعه موقت ایجرود، با تبریک و شادباش سالروز آغاز امامت و ولایت آخرین ذخیره الهی، حضرت ولی‌عصر(عج) بیان کرد: عید تاج‌گذاری زیباترین، عادل‌ترین، مهربان‌ترین و تنهاترین شاه عالم را به نمازگزاران تبریک عرض کرده و تعجیل در فرج و ظهور امام زمان(عج) را از خدای تعالی خواستاریم. وی با دعوت از عموم شهروندان جهت مشارکت در جشن عاطفه‌ها گفت: کمک به برگزاری پرشور این جشن به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان عزیز با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، امری خداپسندانه و خیرخواهانه است و موجب امید و دلگرمی خواهد بود.

فتحی با اشاره به روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد سید محمدحسین بهجت تبریزی (استاد شهریار) گفت: ادبیات فارسی، یکی از مهم‌ترین و جزو چهار ارکان ادبیات بشر است.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت ممتاز استاد شهریار افزود: شهریار، از شاعران نام‌دار غزل‌سرای قرن حاضر است که اشعار زیبایی را مثل شعر علی ای همای رحمت از خود به یادگار گذاشته است و این اشعار در قالب غزل، قطعه، رباعی و شعر نیمایی به زبان‌های فارسی و ترکی هستند.

امام جمعه موقت ایجرود، با اشاره به پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از دولت و ملت عراق و موکب‌داران ایام اربعین گفت: در جریان سفر رئیس‌ جمهور ایران اسلامی به کشور عراق به‌عنوان اولین سفر خارجی، پیام تشکر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به دولت و مردم عراق توسط دکتر مسعود پزشکیان ابلاغ و اهدا شد.

وی با اشاره به دیدارهای مختلف رئیس‌جمهور در کشور عراق گفت: این سفر دارای اهمیت زیادی در حوزه‌های مختلف دیپلماسی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و تجاری است و موجب تقویت روابط بین ایران و عراق می‌شود.

فتحی به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرده و افزود: تاکنون نام و تعداد چند ۱۰ هزار نفر شهید و مجروح در‌پی حملات گسترده اسرائیل جعلی در غزه و جبهه مقاومت ثبت شده و این رژیم جنایتکار دست از جنایت و زورگویی دست برنمی‌دارد. این جنایات وحشتناک، کودک‌کشی‌ها و به شهادت رساندن خانواده‌ها و غیرنظامیان، منجر به انزوا و نابودی این رژیم منحوس و پلید خواهد شد ان‌شاءالله.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر